زندگی من و همسرم

من مادر دخترکی فرشته گون هستم

زندگی من و همسرم

من مادر دخترکی فرشته گون هستم

قدر زر زرگر شناسد

خب مثل اینکه دور دور  پستهای کوتاه و معرفی علاقمندی هاست... 

*اینجا رو بینید جای خوبیه برای پیدا کردن پارتنر اگه بخواین هر زبان خارجی رو یاد بگیرید... چیزی که برام جالب بود تعداد زیاد آدمایی بود که می خوان فارسی یاد بگیرن ... فقط۲۳۹۰ زن انگلیسی زبان که علاقه به یاد گیری زبان فارسی دارند... بقیه زبانها بماند... جای جالبیه به یه بار دیدن می ارزه... 

*وای خدای من طلا خیلی گرون شده ... یه تک ناز برای دخترک خریدیم ۵۰۰ تومن به نظرم همون بهتر که ۴-۵ تا صفر از این پول بی ارزش شده بردارن وقت خرید هر چیزی تا مرز انفارکتوس نریم... 

*دیروز که برای دخترک رفتیم خرید شب رو هم مهمون همسری بودیم رستوران... همون رستوران همیشگی و معروف که چند وقتی برای تغییر مدیریت تعطیل بود ... غذاها و سرویشون واقعا عالی تر شده ... پیشخدمتها خانمای جوان و خوش برخوردی هستن که با لبخند محیط رو خیلی دوستانه تر می کنن....حتی اینبار فکر بچه ها هم بودن و صندلی مخصوص کودک هم داشتن که خوشبختانه دخترک رو با کمربند ایمنی و میز جلوش حسابی سرگرم کرد...اما تنها نکته بامزه ماجرا سرو سوپ بود که بدون سفارش آوردن و ما فکر کردیم به خاطر ماه رمضانه و بعدش توی فاکتور آورده بودنش.. اینم یه جورشه دیگه... 

*دلم بد جور هوای ۲۰ سالگی را کرده...بد جورررررررررررررررررررر 

نظرات 7 + ارسال نظر
مفهومات شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:52 ق.ظ http://www.88888888.blogsky.com

سلام دوستی که مانند هر مادری کودک خود را فرشته خواندی...
یه سوال؟ چرا صمیمیتی که در واژهایی که برای دیگران بکار یردی بیشتر است تا همسرت که همسری خطاب کردی اورا؟؟؟؟
و چرا دوست داری برگردی به بیست سالگی؟؟من ۲۱ سالمه و با اقتدار میگویم این روزها جوانی برای جوانان جای حسرتی برای آینده شان نمیگذارد...

سلام دوست عزیز من که فکر می کنم همسری خیلی صمیمی تر باشه...برای انتخاب راههای درست تر و استفاده بیشتر از موقعیتهام

بهاره شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:27 ب.ظ http://rouzmaregiha.blogsky.com

سلام دوستم
خوبی؟
چه سایت البی رو معرفی کردی مرسی:-*
طلا که واقعا وحشتناک شده فکر کن سال ۸۶ که من رفتم خونه خودم ربع سکه بود ۳۰ تومن الان همون شده ۱۳۴ تومن ! سکه تمام اگه اشتباه نکنم دور وبر ۲۰۰ تومن بود حالا شده ۵۰۰ تومن!!! اونوقت میان حرف مفت میزنن که اینجا گرونی نیست و هیچ اتفاقی برامون نیفتاده! واقعا پر رواند بخدا!
نوش جونتون باشه عزیزم... لابد قسمت بوده بخورید اون سوپها رو دیگه:) ایشالا همیشه به شادی و گردش باشید:)
پ.ن. داغ دل منو که تازه کردی:((((((((((( منم دلم میخواست الان دقیقا ۲۰ ساله بودم با همون حال و هوا:((((

شاذه شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:39 ب.ظ http://moon30.blogsky.com

دیگه اصلاً فکر طلا خریدن رو نمی کنم!
رستوران خوب دوووست دارم! بس که شکمو ام :دی

دوست جون فکر کنم خریدن طلا آرزو بشه بعد از این...من که داشتم شاخ در می آوردم

مامان امیرسام یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:57 ق.ظ http://manvaninigooloo.persianblog.ir/

سلام دوستم. نماز روزه ات قبول. مارو هم فراموش نکن تو دعاهای سحر.
تولد فرشته ی کوچکت هم مبارک.
ممنون از لینک ها...
20 سالگی رو هم بی خیال شو. 30 سالگی خیلی جذاب تره. خیلی باور کن.
روزهای خوبی داشته باشی.

رها یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:07 ب.ظ http://raha27.blogsky.com

وااای خدا به ما رحم کنه که میخوایم بریم سرویس عروسی برداریم....
خییلی سایت خوبی معرفی کردی ممنون....

پرسپولیسی دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:58 ب.ظ http://haftominrooz.persianblog.ir/

قیمت ها سر به فلک می کشه اما بعد برداشتن صفر ها فک کنم باید حقوق رو به دهم و صدم بگیریم...
بعضی رستوران ها چه حرکتایی میزنن ها البته خب همه چیزش اگه خوبه میشه واسه این نکته های ریز تذکر داد

یاسمن دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:39 ب.ظ http://khoneye-kochike-ma.blogfa.com/post-17.aspx

آره واقعا طلا گرون شده من همیشه میگم بیچاره اونایی که عروسی دارن یا اونایی که بچه به دنیا اومده خونشون. که البته ۲ ماه پیش بچه داداشم به دنیا اومد ما هم براش طلا گرفتیم وای که چقدر وحشتناک شده بود قیمتا.
تولد فرشتت هم پیشاپیش مبارک منم کنجکاو کردی در مورد ارژن یه تحقیقاتی بکنم ببینم چه طورین
راستی آپماااا

خب اگه کمی با هم راه بیان درست می شه فقط سرویس و حلقه اونم کمی سبکتر...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد