زندگی من و همسرم

من مادر دخترکی فرشته گون هستم

زندگی من و همسرم

من مادر دخترکی فرشته گون هستم

میگوید

calculate the slope of the titration curve....

اولش همه از دیدن سوال وا می روند چون که متن به انگلیسی هست من اما توی دلم دارم به این فکر میکنم که شیب چه معادله ای رو به دست بیارم ما که برای اسید ضعیف 6 تا رابطه قبل و بعد و وسط تیتراسیون داریم...بعد از دو هفته هنوز به نتیجه نرسیدم و از بسیج عمومی و کشوری دانشجویان و اساتید شیمی تجزیه هم نتیجه ای به دست نیومده...و استاد خودمون هم فرمودن که چون سوال امتحانه جواب نمی دم بهتون ...حالا یه نیمه وجودم که هنوز دنبال علم و دانشه آروم نمی شه تا جوابو پیدا نکنه و من بهش میگم عجب دل خجشته ای داری

حالم عوض می شه

همین الان حس میکنم با خواندن یه ایمیل اونقدر انرژی مثبت بهم وارد شده که بعد از مدتها می تونم بنویسم و دلم میخواد اینجا رو یه سرک بکشم ... لازم به گفتن نیست که چقدر دلم برای نوشتن تنگ شده بود و لازم به گفتن نیست چقدر درسها سرگرمم کرده اند بله سرگرم دوباره سرم گرم شده با سر و کله زدن با دنیای دوست داشتنی شیمی دنیایی که حتی حالا وقتی بعد 10 سال دوباره بهش وارد شدم همون هیجان مدتها و مدتها قبل رو دارم وقتی برای اولین بار واردش می شدم. 

یه تصمیمهایی دارم و دلم میخواد عملی بشن منتظر یه فرصت دوباره یه نفس کشیدن دوباره هستم...