زندگی من و همسرم

من مادر دخترکی فرشته گون هستم

زندگی من و همسرم

من مادر دخترکی فرشته گون هستم

همین الان که دارم به همه کارایی که باید تا عید نشده انجام بدم اونم با یه بچه که تازه ۱۸ ماهش کامل شده و نمی دونم چرا من حس می کنم به اندازه خود خودم می فهمه احساس انفجار در مغز می کنم راستش امسال اصلا نمی دونم چطور گذشت دخترک تازه خ رو هم یاد گرفته و بلبل زبونی ها و لوس کردن هاش اصلا به بقیه همسنهای دور و برش نرفته ... نمی دونم چرا خیلی نوشتنم نمیادشاید چون هر وقت اومدم بنویسم سر و کله یه دخترک شیطون پیدا مشه که با یه ناز و ادایی می گه مامان جون شیر بده که آدم دیگه هیچی دلش نمی خواد اون لحظه و اگه بمیره هم هیچ حسرتی نداره... 

به هر حال روزای آخر سال و شلوغی و مهمونی و سبزه وماهی و ...داره می رسه امیدوارم بقیه سال هم به خوشی بگذره و با شادی به سال نو برید...

اسکار مبارک

یه حس شادی دارم الان که نگو...اسکار مبارک باشه

تو جون عزیزاتون تو رو به هر چی و هر کی می پرستین دیگه از سانسور تو آمریکا نگین نگین دیگه اههههههههههههههه 

من واقعا و به شدت احساس نفهم بودن بهم دست داده(دور از جون شما البته) عزیزان من ماها بچه های دو ساله نیستیم که دست نزن و جیزه و اینا در موردمون جواب بده به قرآن خسته شدم بس که تو هفته 3روزش ی. ا . ه. و . م ...ی ...ل فولتره خخخخخخخخخخخخخخخخسسسسسسسسسته شدیم