زندگی من و همسرم

من مادر دخترکی فرشته گون هستم

زندگی من و همسرم

من مادر دخترکی فرشته گون هستم

تشکر و ...

همین اول از همه اونایی که اومدن و دلداری دادن کسانی که سعی کردن با اومدنشون ثابت کنن اینجا هم می شه نگران همدیگه بود به خصوص مامان عزیز امیر سام ممنونم.ممنون که همیشه اومدین و خواستین تو غم و تنهائیم شریک باشین.... 

همه اونایی که پدر از دست دادن می دونن مرگ پدر چقدر سخته چقدر عذاب آوره مرگ پدر عزیزی که نه می شه خوبیهاش رو توضیح داد نه نشون داد پدری که تموم زندگیش رو به پای دخترای لوسش ریخت تا هیچ وقت غمی توی دلشون نمونه پدری که حتی خنده دارترین غصه های دخترهاش رو  هم دلداری می داد....نمی دونم درباره ش چی بگم اما اینو می دونم نه تو فامیل و نه هیچ جای دیگه اطرافم مثل اون رو ندیدم...پدری که راه با شرافت زندگی کردن رو بهمون یاد داد و همیشه بهمون اعتماد کرد به عاقل بودن و بزرگ شدنمون احترام گذاشت و سخت گیری های قشنگش هم دوست داشتنی بود ...پدری که دلش نمی خواست گوهرای قشمگش دست نااهلش بیفته...توی تنهایی بعد از رفتن پدر و اتفاقای بعدش خیلی بهم سخت گذشت و هنوزم نمی تونم باور کنم نزدیک سه ماهه تنهامون گذاشته... 


 

سونو هم رفتم و کوچولوی ما دختر بود یه وبلاگ می خوام توی بلاگفا براش درست کنم اسم وبلاگ اینجا رو هم میخوام عوض کنم...وقالبش رو...نمی خوام اینجا خیلی مربوط به کوچولوم باشه...راستش دختر بودن کوچولوی ما هم جریانات غم انگیزی داشت که نوشتنش فقط روحم رو دوباره آزار  می ده... 

پ.ن:میشه راهنمایی کنین دقیقا برای تولد بچه چه وسایلی نیاز هست که بخریم؟!

نظرات 4 + ارسال نظر
شاهرخ چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 06:33 ب.ظ http://http://www.khateratedeltangihayeman.persianblog.ir/

سلام
امیدوارم دختر خوب و نام آوری براتون باشه

تا اونجا که یادمه یکی دو دست لباس بچه ( زیاد نخرین چون زود کوچیک می شن )
۲ - پستونک ۳ - بینی گیر ۴ - تب سنج ۵ - شربت دل پیچه ۶ - یه ساک برای وسائل بچه ۷ - ناخن گیر بچه ۸ - حوله ۹- ساک حمل بچه ۱۰ - پوشاک بچه ۱۱ - شامپو بچه
۱۲ - برس نرم برای موها ۱۳ - جغجغه
تا اینجا یادم اومد ببخش

مامان خانومی پنج‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:31 ب.ظ http://mamankhanoomi.persianblog.ir/

وای مبارکه . دخمل خیلی خویه! ایشالله سالم و با هوش و یه کم تپلی باشه!!! این دوره احوالات آدم متغیره به دنیا که بیاد شادی هم باهاش میاد غصه نخوری ها!

فروز مامان دیانا چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:16 ق.ظ http://diananini.blogfa.com/

سلام خانومی مبارکه روی کمک و هم فکری من همه جوره حساب کن . دختر یه برکته برای مامان و بابا
لبست رو کامل می کنم و برات می فرستم

پرسپولیسی جمعه 17 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:05 ب.ظ http://haftominrooz.persianblog.ir/

بعضی از داغ ها اروم نمی شن
زمین روز به روز از حجم دردها سنگین تر میشه و ما دستمون رو میدیم به خدای مهربون تا زمین از سنگینی قلب هامون فرو نپاشه..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد