زندگی من و همسرم

من مادر دخترکی فرشته گون هستم

زندگی من و همسرم

من مادر دخترکی فرشته گون هستم

کالبد شکافی

بالاخره یک اتفاقی افتاد که یه تکون بده به بقیه درباره علت های این همه بد دهنی و فحاشی و تحقیر که مدتهاست بین فرهنگ ایرانی ها اومده حداقل فکر بکنه.... من نه اینهایی که دم از تمدن چند هزار ساله می زنن رو باور دارم نه اینایی که می رن تو پیج آدمای معروف هر چی از دهنشون در میاد می گن رو می فهمم وقتی نگاه می کنم می بینم فقط ایرانیا هستن که اینطوری برخورد میکنن ....   

سنگین شده ام نمی توانم درست نفس بکشم هزار تا کار نکرده دارم و کمتر از 4 هفته دیگه باقی مونده سرما خوردم و از دیشب دندونم هم درد گرفته اما حالم بد نیست ... خدایا بابت همه چی ممنون

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 02:45 ق.ظ

Mobarak bashe be salamati Sonya bias.

Yasaman سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 02:46 ق.ظ

Mobarak bashe be salamati Donna bias.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد