زندگی من و همسرم

من مادر دخترکی فرشته گون هستم

زندگی من و همسرم

من مادر دخترکی فرشته گون هستم

تو جون عزیزاتون تو رو به هر چی و هر کی می پرستین دیگه از سانسور تو آمریکا نگین نگین دیگه اههههههههههههههه 

من واقعا و به شدت احساس نفهم بودن بهم دست داده(دور از جون شما البته) عزیزان من ماها بچه های دو ساله نیستیم که دست نزن و جیزه و اینا در موردمون جواب بده به قرآن خسته شدم بس که تو هفته 3روزش ی. ا . ه. و . م ...ی ...ل فولتره خخخخخخخخخخخخخخخخسسسسسسسسسته شدیم

نظرات 1 + ارسال نظر
پرسپولیسی یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:27 ب.ظ http://haftominrooz.persianblog.ir/

دیگه دست رو دلمون نذار که هر سایت کوفتی رو باز می کنیم دچار همین درد بی درمونه انگار که ماها یه مشت احمق بی اراده عقب افتاده ایم.... اه خیلی عصبانی ام می کنه اینجور چیزا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد