زندگی من و همسرم

من مادر دخترکی فرشته گون هستم

زندگی من و همسرم

من مادر دخترکی فرشته گون هستم

طلسم می شکند

بعد از مدتها دوباره برای نوشتن آمدم بماند که چقدر حرف ماند توی دلم که نزدم و بماند همه این چند ماهه

دلم برای نوشتن تنگ شده خیلی زیاد آنقدر که توی این لحظه فقط دلم میخواست بنویسم

پسرک ما هم به دنیا آمد و الان 4 ماه دو هفته شه خیلی سخت بود و هنوزم هست گذر از این روزها با دو بچه کم سن و سال و حس ناآشنایی که در وجود دخترکمان به وجود آمده دخترکی که اعتراف میکنم خیلی زود دنیای تنها و قشنگ و پدشاه گونه اش به هم ریخت و من چقدر احساس عجز می کردم تو این شرایط ...

رب اشرح لی صدری....

نظرات 2 + ارسال نظر
رها شنبه 21 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 03:01 ق.ظ http://raha27.blogsky.com

سلام عزیزم من بعد از 2 سال دوباره مینویسم و خوشحالم که شما هم دوباره مینویسی برای تولد پسرت تبریک میگم و خیالت از دختری هم راحت خیلی زود عادت میکنه...

هنرمند شنبه 13 دی‌ماه سال 1393 ساعت 08:28 ق.ظ http://www.khatatihonar.blogfa.com

سلام و عرض ادب
مطالب وب شما بسیار عالی و متنوع می باشد
منم با افتخار منتظرم[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد