زندگی من و همسرم

من مادر دخترکی فرشته گون هستم

زندگی من و همسرم

من مادر دخترکی فرشته گون هستم

جرجیس پیغمبر

والله اطلاع دقیقی در دست نیست که دقیقا این جرجیس پیامبر بین اون همه پیامبری که خدا برای هدایت این آدم های دست ساز خودش فرستاده بوده یا خیر اگر بوده چه خصوصیات اخلاقی داشته که شخصا فکر میکنم از همه پیامبران صاحب کتاب هم معرف تر شده اند...

بگذریم ... در دربه دری دنبال استاد راهنما برای گرایش کمومتریکس گشتن سر از دفتر یکی از اساتید درآوردم که همه جور مشاوره و راهنمایی را به صورت کاملا مجانی در اختیار دانشجوها قرار می ده داشتیم با ایشان مشورت می کردیم که در مورد کمومتریکس کدام استاد کار کرده است که یکی از اساتید را نشان داد و گفت ایشان دوره ارشد را کمومتریکس کار کرده اند.

استاد مربوط در مقابل درخواست من جلو چشم همان استادی که ایشان را معرفی کرده بود نه گذاشت نه برداشت گفت شما که تا الان داشتی با ایشون حرف راهنمایی و اینا می زدی!

من و استاد مربوطه همزمان دهانمان باز مانده بود تا اینکه استاده زودتر به خودش اومد گفت نه این بنده خدا داره دنبال استادی که گرایشش کمومتریکس هست میگرده منم با حس سرخوردگی گفتم من تا همین لحظه فکر میکردم زمینه کاری شما الکتروشیمی هست...

برگشت گفت حالا الان که من وقت ندارم بعدا بیا صحبت کنیم...

ربطش با تیتر رو فهمیدین دیگه؟


امیر محمد به عموپورنگ می گوید "میخوام بگم رفیق فابریکم بیاد" همزمان هانا می خندد و میگوید فابریک یعنی چی؟ عمو پورنگ هم همین را می پرسد

من به هانا میگویم "یعنی دوست خیلی خیلی خوب"

میگوید "من و تو رفیق فابریک هستیم پس!"

شمار کیلو کیلو قندهای آب شده در دل بنده از حساب شمارش خارج شده

نظرات 1 + ارسال نظر
زینب سادات یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:06 ق.ظ http://zire1saghf.blogfa.com

وااااااااااااااااااای خدا
چه حالی میده بچه ت بهت بگه رفیق فابریک!
الهی همیشه فابریک بمونی براش

موافقم...مرسی منم امیدوارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد