زندگی من و همسرم

من مادر دخترکی فرشته گون هستم

زندگی من و همسرم

من مادر دخترکی فرشته گون هستم

دستهایم برای تو

  

 دخترک سه ساله شد

 29 مرداد 92 ساعت 4 و 10 دقیقه عصر  

یه مهمونی کوچولو گرفتیم و انصافا همه برای سفید برفی سنگ تمام گذاشتند. خود دخترک هم درست مثل پرنسس های با وقار چنان رفتار میکرد که تا چند روز بعدش هر کی زنگ می زد هی می گفت "یادت نره براش اسپند دود کنی ها" 

خب به خاطر مشغله بابایی و کمبود وقت هنوز آتلیه نبردیمش به محض گرفتن عکس می ذارمش اینجا عکسهاشو. 


 

این همه اصرارشان برای اختلاف داشتن را نمیفهمم بله درست قبول دارم حرفش را تفاوت فرهنگی خیلی زیاد است اما همه اینها از همان اول هم بود چرا حالا بعد از 8 سال و نیم ... 

نمی فهمم من آدم هایی که می توانند از یک سری حرفها و کارهای جزیی بگذرند تا بهتر زندگی کنند اما این کار ساده را انجام نمی دهند نمی فهمم.. 

وقتی رابطه ای معیوب می شود توی دور باطل می افتد حتما هر دو طرف مقصرند اما به نظرم کسی که همه چیز را برای خودش می خواهد و همان ها را برای طرف مقابلش نمی خواهد مقصرتر است. 

این وسط من مانده ام و رابطه خوبم با خانواده همسرم به خاطر نادیده گرفتن همان نکات جزیی و رابطه نرمال شده ام با همسر و درد دل های جاری که می دانم خیلی از کارهایش اشتباه است و نمی دانم چطور برایش توضیح دهم که همیشه کمی گذشت زندگی را شیرین تر میکند. به همسرم توصیه هایی میکنم برای نصیحت کردن برادرش که نه سیخ بسوزد نه کباب و به جاری فقط میگویم سخت نگیر اما آنها سخت میگیرند خیلی هم سخت می گیرند حتی اینکه همسری برای خواهرش مانتو خریده و من مخالفتی نداشتم هم معضلی شده بین این زن و شوهر. 

همسرم میگوید او نگفته و می دانم که نگفته به برادرش چون از این عادت ها ندارد ... میگویم به مادرش بگوید لازم نیست هر کاری که من و او میکنیم را به برادرش بگویند. راستش از این نفرتی که پشت در دل های جاری  هست کمی می ترسم. 

حقیقت این است که از بعد از فوت بابا من یاد گرفتم که پدر و مادر نعمت هایی هستند که تا زنده اند باید احترامشان حفظ شود همین نکته کوچک باعث شده 4 سال است کوچکترین تنشی بین ما به وجود نیاید.   

توی جامعه سنتی که من دارم زندگی میکنم نمی شود طور دیگری رفتار کرد حتی اگر متفاوت ترین آدم روی زمین باشی هم باید به بعضی چیزها احترام بگذاری هر چند به نظر من متفاوت ترین ها آنهایی هستند که سر مسائل پوچ زندگی را برای خودشان جهنم نمی کنند


نظرات 1 + ارسال نظر
بلفی یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:55 ق.ظ http://aro0s.blogfa.com/

سلام تولد سفید برفی مبارک باشه، ایشالله تولد 120 سالگیشو جشن بگیرید

سلام مرسی خیلی وقت بود خبری ازت نداشتم خوبی بچه ها خوبن؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد