زندگی من و همسرم

من مادر دخترکی فرشته گون هستم

زندگی من و همسرم

من مادر دخترکی فرشته گون هستم

میگوید

calculate the slope of the titration curve....

اولش همه از دیدن سوال وا می روند چون که متن به انگلیسی هست من اما توی دلم دارم به این فکر میکنم که شیب چه معادله ای رو به دست بیارم ما که برای اسید ضعیف 6 تا رابطه قبل و بعد و وسط تیتراسیون داریم...بعد از دو هفته هنوز به نتیجه نرسیدم و از بسیج عمومی و کشوری دانشجویان و اساتید شیمی تجزیه هم نتیجه ای به دست نیومده...و استاد خودمون هم فرمودن که چون سوال امتحانه جواب نمی دم بهتون ...حالا یه نیمه وجودم که هنوز دنبال علم و دانشه آروم نمی شه تا جوابو پیدا نکنه و من بهش میگم عجب دل خجشته ای داری

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم کولیوند چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:20 ب.ظ http://aasarah.blogfa.com/

سلام عزیز دل خوشحالم که دوباره اومدی .. امیدوارم تو درسات موفق باشی مسافر کوچولوی من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد