زندگی من و همسرم

من مادر دخترکی فرشته گون هستم

زندگی من و همسرم

من مادر دخترکی فرشته گون هستم

یک زندگی آرام

شنگول خوبی...آفرین دختر خوب اینجا بشین آآآآآآآآآآآآآآفرین.... 

این مکالمه چند دقیقه پیش شازده خانوم با عکس یه گوسفند تو کتاب جدیدشه... 

یا داره کارتون می بینه بعد میگه مامااااااااااااااااان بیاااااااااا گاوه چی میگه( انگار من بلانسبت ...) 

صبح زود پا میشه بعد میگه تووو رو خدا نخواب مامان جون... 

کلا زندگی تعطیل شده کار من شده هر دقیقه از حرفا و جمله بندی های خانوم خانوما(به قول خودش باز) چشمام ۴ تا شه الانم که داشتم اینو تایپ میکردم اومده میگه مامان دستم بده من بیا اینو نمی خوام سی دیه بیار EIEIO(ای آی ای آی اُ) بذار . 

خلاصه خوش میگذره باهاش هر حرف جدید هر کار جدید مثل یه بمب انرژی می مونه. 

فردا جشن عقد یکی از همکارای همسریه ما هم دعوتیم دیروز رفتم آرایشگاه صورتم شده بود مثل جنگل بس که بی ریخت شده بودم نمی دونم چه حکمتیه که همه لوازم آرایشیم این دفعه با هم تموم شدن امروز روز بیکاریه خیلی حوصله م سر رفته دارم کتاب میخونم "یک عاشقانه آرام "ِ نادر ابراهیمی .... خیلی خوشم اومده ازش اگه نخوندین امتحانش کنین

نظرات 3 + ارسال نظر
مامان امیرسام شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:29 ق.ظ http://manvaninigooloo.persianblog.ir/

به به خیر مقدم خانومی. کجا بودی؟ تبریک برای کارشناسی ارشد. خیلی خوشحال شدم. این روزا خبر قبولی هرکس رو میشنوم ذوق میکنم. انگار یکی از آرزوهام به تحقق پیوسته باشد. فرشته ی شیرین زبون رو هم ببوس.

یاسمن چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:34 ب.ظ http://www.khoneye-kochike-ma.blogfa.com

سلام عزیزم. واااای چرا یهو بعد عید دیگه نمیومدی؟؟؟
عجب شیطون بلایی شده این دختررررر. بوس بوس بوس
ای آی ای آی همون نانای نانای خودمونه؟؟؟قربونش برم منننننننن

پرسپولیسی یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:13 ق.ظ

نمی دونی که من چقدر عاشق این بچه های نازم... واسه دختر عمه یه ساله ام می میرم... خیلی نازن کاراشون خیلی خوب و دوست داشتنیه...
توصیه این کتاب رو چند باری شنیدم باید حتما بخونمش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد