زندگی من و همسرم

من مادر دخترکی فرشته گون هستم

زندگی من و همسرم

من مادر دخترکی فرشته گون هستم

من روی صندلی نشسته ام صدای مرغهایی که توی قابلمه دارند می پزند هم می آید دخترک به پاهام  چسبیده و همزمان چند تا چیز می خواهد 

- هانا خیسم کرد ...بغلم بده ...گوشی مامان کجاست ...شیر میخوام - به پشت سرم که نگاه میکنم می بینم همه سفره هایی که داشتیم را از توی کشو درآورده و پهن کرده توی آشپزخانه و یادم می آید چند دقیقه قبل داشت میگفت اینم گله حالا میفهمم منظورش گلهای روی سفره ها بوده. 

سردرد دارم یک سر درد خیلی شدید که خوب هم نمی شود بس که این چند روزه استرس مامان و خواهرها را داشته ام.... 

رتبه ارشدم با وجودی که هیچی نخوانده بودم خوب شده و به احتمال قوی شاید شبانه شهرمان را بیاورم و از ذوق نمی دانم چکار بکنم حال خوبی است حس دوباره دانشجو شدن . 

دخترک دارد با گوشی مامانش عکس میگیرد و من خنده ام می گیرد که با چه دقتی زل زده به صفحه گوشی تا آن چیزی که میخواهد عکسش را بیندازد دقیقا بیاید توی کادر و یادم می افتد عید که با یکی از همکاران همسری رفته بودیم مسافرت دختر ۸ ساله شان قهر کرد که صد ساله شماها به من یاد ندادین با گوشیهاتون عکس بگیرم و من دارم فکر می کنم مگر من به دخترک یاد دادم؟؟؟ 

 


سخت ترین کار دنیا گرفتن بچه از پوشکه دخترک با توجه به گرمی هوا خودش به صورت خودجوش تصمیم به ترک پوشک گرفته و چه بازی هایی که سر من در نمی یاره تقریبا نصف ساعتای بیداریش رو توی دستشویی به سر می بره و توش قدم می زنه ...اگه کسی نصیحتی داره با جان و دل خریدارم

نظرات 3 + ارسال نظر
شاذه یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:44 ب.ظ http://moon30.blogsky.com

از پوشک گرفتن بچه وقتی خودش بخواد راحته. گلاب به روت هر جیش یه تشویق یه هدیه ی کوچیک، و هر اشتباه یه اخم مختصر و دوباره دوباره توضیح که این کار رو باید تو دستشویی کرد. بهترین وقتش همین الانه که هوا گرمه و بچه سرما نمی خوره از مداوم خیس بودن. البته اگه کولر خاموش باشه!
دانشجو شدنت مبارک :)

یاسمن سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:07 ق.ظ http://yasaman1387.blogfa.com

امیدوارم قبول بشی
بچه های این دوره خیلی باهوش هستند و خیلی زود یاد می گیرند

پرسپولیسی یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:11 ق.ظ

وای خدای من ماشالا چقدر بزرگ شده.... اخی...
دانشجو شدنت مبارک واای خدای من افرین خیلی خوشحال شدم ایشالا که خیلی خیلی موفق باشی...
جانم عکس هم م یگیره هوشش به مامانش رفته دیگه خودجوش یاد می گیره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد