زندگی من و همسرم

من مادر دخترکی فرشته گون هستم

زندگی من و همسرم

من مادر دخترکی فرشته گون هستم

معجزه شرقی

 

 

 

پیرزنی که .... مرد 

مادر شوهر عمه م بود سنش خیلی بالا بود همه منتظر مرگش بودن.......خدا رحمتش کنه 

هیچ دلم نمی خواد کسی منتظر مرگم باشه.......... 

پیشنهاد امروز : 

1- معجزه شرقی 

2-hey you 

۳- هر از گاهی گشتن زیر کابینتها

نظرات 4 + ارسال نظر
behbood چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:15 ب.ظ

,.........................
سلام دوست عزیز
ممنون که به وبم سر زدی
تو وبم پنل ارسال اسمس رایگان گذاشتم میتونی استفاده کنی

چت باکس هم گذاشتم تازه راه افتاده و بزودی کاربراش زیاد میشن میتونی برای ارتباط با کاربرای سایتت استفاده کنی.

اگه تو قرار دادن کد تو قالب وبلاگت مشکل داشتی حتما خبرم کن

برای تبادل لینک وب منو با عنوان (چت باکس آنلاین) لینک کن بعد بهم بگو که با چه عنوانی لینکت کنم.
ممنون

http://chatboxfree.mihanblog.com

ویژگی های چت باکس :
1. ارتباط مستقیم بین کاربران و مدیران تمام وبسایت های که از چت باکس استفاده می نمایند.
2. قرار دادن لینک خود در معرض دید تمامی کاربران آنلاین حاضر در چت باکس.
3. جذب مستقیم مخاطب برای وب شما از تمامی وبسایت ها.

مامان امیرسام شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:04 ق.ظ

خوش امدی خانومی.
دلمون برات تنگ شده بود.
ممنون از پیشنهادهای خوبت. روز خوبی داشته باشی.

سارا شنبه 7 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:39 ب.ظ

سلام
خسته نباشید . از متن های قشنگی که میذارین خوشم میاد. امیدوارم زندگیتون همیشه پر از قشنگترینا باشه البته بهمراه خانواده.
چند وقت پیش در مورد سایتی نوشته بودید که درباره اعضای زیادی از کشورهای مختلف بود که علاقمند به یادگیری زبان فارسی بودند.
میتونم خواهش کنم آدرسش رو برام میل کنید . البته میدونم زحمته ولی برای کارای تحقیقاتیم خیلی اهمیت داره . از وبلاگ خوبتون ممنون.
با امتنان
سارا

سلام
اگه روی کلمه اینجا کلیک می کردی آدرسش بود اما چشم می فرستم براتون

پرسپولیسی سه‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:40 ب.ظ

واقعا سخته کسی منتظر مرگ ادم باشه... خیلی سخته... کاش همیشه با عزت بمونیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد