زندگی من و همسرم

من مادر دخترکی فرشته گون هستم

زندگی من و همسرم

من مادر دخترکی فرشته گون هستم

در کوه

امروز روز خوبی بود ...گوش شیطون کر......دخترک ساعت ۸ صبح بیدارمون کرد با سر درد ناشی از خیلی فکر کردن مشکل اینجاست که من خیلی بعد از یه دعوا هنوز تو فکرشم در حالی که ممکنه طرف مقابلم حتی حرفاش یادش نمونده باشه....افتادم به جون تمیزی خونه و دستمال کشیذن و جارو و بشور بشور.........تو فریزر هیچی نداشتیم همسری گیر داد با هم بریم خرید سری خونه مامان زدم و اونجا جناب همسر پیشنهاد کوه رفتن با داییم اینا رو داد که قبلا گفته بودن و وقت نمی شد خلاصه بعد از نهار قرار شد ساعت ۳ بریم....نهار رو چیز خاصی نخوردیم یه خورده تخم مرغ و کمی سیب زمینی سرخ شده میوه و چای و کیک بردیم با خودمون خواهری نیومد پیش مامان موند دو تا کوچیکه اومدن (در پرانتز بگم که خواهری ارشد حقوق جزا قبول شد خدا رو شکر و یه عالمه خوشحالمون کرد) دخترک بلا نگرفته خودشو دراز به دراز انداخته عقب ماشین کله ش رو به طرف یکی فشار می ده پاهاشو سمت اون یکی با دختر دایی ها و دایی و زن دایی کلی کوه نوردی کردیم و صحنه های جالب ر***ق****ص کردی با ساز و دهل و بوق بوق ماشین دیدیم و جای شما خالی........روز سبک و خوب و آرومی بود به خصص کوه نوردی که بعد مدتها رفته بودم و فکر نمی کردم اینقدر فرز مونده باشم.... 

پ.ن ۱: یه پر پیاز رو درسته که خود من اگه بخوام بخورمش حداقل با ۵ تا لقمه می خورمش گذاشته تو دهنش نصف لیمو ترش رو فشار می ده که آبش رو هورت بکشه و بعد می گه به به.......اه به به......به به رو هم یاد گرفت دخترکم 

پ.ن۲: دلم می خواد لاغر شم اما از ۶۱ پایین نمیام ....... من دلم لاغری در یک ثانیه می خواد کسی سراغ داره؟به خدا حتی از مجردی م هم کمتر می خورم نمی دونم چرا اینقدر وزنم رفته بالا

نظرات 4 + ارسال نظر
اسمارتیس@رها شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:02 ق.ظ http://www.rahaaa.blogsky

کوه رفتن خیلی مزه میده من که عاشقشم
خدا دخملیت رو حفظ کنه براتون گلم

شاذه شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:24 ب.ظ http://moon30.blogsky.com

عــــــــــــــــــــاشق کوهنوردیم! دیوانه ی عظمت کوهم. خدا رو شکر که روز خوبی داشتی.

اگر کم می خوری بهترین کار ورزشه. در حدی که یه ذره بیشتر از توانت باشه. اگر وقتشو نداری در جا بدو. یا نرمش کن. یا هرکاری که دوست داری. ولی یه ذره باید از توانت بشتر باشه که سریع وزن کم کنی. غذای کم هم که حرف اول رو می زنه. البته من به کم کالری اعتقاد چندانی ندارم. یعنی روشی که باهاش کار می کنم اصلاً کاری نداره که چی می خوریم، فقط باید کم بخوریم.
موفق باشی

پرسپولیسی سه‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:39 ب.ظ

اخی کوه نوردی... من دوست دارم اما جون هم من تنبلم هم خانواده پایه نیستن نمی ریم...
لاغری هم که معضل جهانیه واقعا نمی دونم ادم چرا بعضی وقتا وزن اضافه می کنه...

پرسپولیسی سه‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:39 ب.ظ

اخی کوه نوردی... من دوست دارم اما جون هم من تنبلم هم خانواده پایه نیستن نمی ریم...
لاغری هم که معضل جهانیه واقعا نمی دونم ادم چرا بعضی وقتا وزن اضافه می کنه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد