زندگی من و همسرم

من مادر دخترکی فرشته گون هستم

زندگی من و همسرم

من مادر دخترکی فرشته گون هستم

The Massenger

شب مبعث رو منزل مامان جان بودیم من و دخترک... همسری برای کمک در مورد یه کار مردانه که برای خانه پدرهمسرم پیش اومده بود رفت اونجا و امشب برگشت ... کی خونه مامانش بهش خوش نمی گذره؟؟؟ با شیرین کاری های دخترکی که دل همه رو مال خودش کرده... 

عیدتون هم مبارک باشه 

امشب راستش دلم میخواد در مورد شاد بودن و شادی کردن توی همین اعیاد مذهبی کمی حرف بزنم و ایده این کار هم راستش رو بخواین بعد از دیدن چند کلیپ تصویری از یه جشن و در واقع کنسرت توی مصر اومد ...  

چند سال پیش بود که فرزاد حسنی توی برنامه کوله پشتی از جوانی به اسم سامی یوسف گفت و ترانه های مذهبی که به انگلیسی می خوند ... دیشب خواهرم سی دی کنسرت سامی یوسف در مصر رو از دوستاش گرفته بود و برام گذاشت خب خیلی عالی بود به نظرم هم ترانه ها و هم اجرا دقیقا همون چیزی که ما تو ایران کم داریم اونقدر انگشت شمار که می شه اسم برد برای من که فقط تک ترانه والا پیامدار محمد از مرحوم فرهاد همین حس رو داشت ... من دوست داشتم سب گذشته رو چون ما تکلیفمون رو با خودمون روشن کردیم و به جای برنامه های مزخرف تلویزیون رفتیم به یه کنسرت مجانی توی مصر خیلی هم خوش گذشت بهمون ... در کناز همه جیزهایی که من آرزو دارم یاد بگیریم روش درست شاد بودن و شادی بینهایت تجربه کردن رو برای همه مون  از خدا می خوام ... برنامه ویژه رادیو 7 هم عالی بود البته 

پ.ن: رادیو 7 شبکه آموزش هر شب 23

نظرات 5 + ارسال نظر
ابوالفضل جمعه 10 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:12 ق.ظ http://www.mardankhatar.blogsky.com

تا دست به اتفاق بر هم نزنیم

پایی ز نشاط بر سر هم نزنیم

خیزیم و دمی زنیم پیش از دم صبح

کاین صبح بسی دمد که ما دم نزنیم
رباعی از خیام نیشابوری

بهاره شنبه 11 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:55 ق.ظ http://rouzmaregiha.blogsky.com

متاسفانه اینجا فقط تبلیغ عزاداری و سوگ و ماتمه... وقتی نوبت به شادیها میرسه چشمه همه چیشون خشک میشه... کار خوبو تو کردی دوستم که رفتی به اون کنسرت مجانی:)
از طرف من اون دخمل خوشگل مامانیتو ببوس... دیگه عکسشو برامون نمیذاری؟

انگار ناف مسلمونی اینا رو با عزا بریدن ... به هر حال هر دینی باید شادی داشته باشه اسلام هم کم مناسبتهای شاد نداره اما اینا شادی ها رو هم خیلی کم برگزار می کنن....آره خیلی خوش گذشت... جای دوستان خالی بود واقعا... در اولین فرصت می ذارم

یاسمن دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:05 ب.ظ http://yasaman1387.blogfa.com

عیدت مبارک عزیزم هر چند با تاخیر .
ما نیاز داریم به شادی و تفریح و لذت بردن و کمی دور شدن از برنامه مزخرف تلویزیون که دردی رو ا زجامعه دوا نمی کنه .

پرسپولیسی سه‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:30 ق.ظ http://haftominrooz.persianblog.ir/

هم مبعثت مبارک هم فردا که تولد امام حسینه...
اخ که ما چقدر به شادی نیاز داریم والا اینجا که واسه اعیاد هم مراسم نوحه و سینه زنی برپاست ای بابا اخه مسلمون چرا گریه می کنی... اه ادم اعصابش خورد میشه دوست داره یه کم شادی کنه ... من که دلم می خواد اما خب در دسترس نمی باشد...

یک تازه متاهل شده چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:57 ق.ظ

به نظر من فرق جشن ها و عزاهایمان تنها در محل برخورد دستهاست

این طور نیست ؟؟

خب نباید اینطور باشه شادی مال دل آدمهاست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد