زندگی من و همسرم

من مادر دخترکی فرشته گون هستم

زندگی من و همسرم

من مادر دخترکی فرشته گون هستم

decoding

این روزها هچی اتفاق خاصی نمی افتد 

من یک زن خانه دار با دختری ۱۰ ماهه که درست همان کارهایی را که مامان می گوید نکن با برق شیطنت خاصی توی چشمانش جلوی چشمهای حیرت زده من انجام می دهد... دخترکی که یک روز صبح بیدار می شود و دست زدن یاد گرفته  

روز بعد بیدار می شود و قایم باشک آنهم با شراکت الزامی من  

روز بعدش با انگشت اشاره کوچکش مشغول ور رفتن با موبایل پدرش است و چند ثانیه بعد در کمال تعجب من و پدرش می بینیم که سر از گالری و آهنگ ها در آورده و آهنگ را پلی کرده و خودش می رقصد و وقتی این کار را به دفعات تکرار می کند می فهمم دارد کم کم می فهمد... الگو برداری می کند و یاد می گیرد... 

این روزها پر از خبرهای بد امنیت اجتماعی ست خبر هایی که دل هر آدمی را به درد می یاره خبر هایی که نشان از گم شدن و از بین رفتن چیزهایی خیلی مهم در وجود آدمهاست...  

و آن وقت بزرگترین دغدغه یکی می شود این 

 من دیروز به سفارش یک آشنا داشتم دنبال مطالب شیطان پرستی می گشتم چون به شدت در مورد این فرقه های جدید در حال پژوهشه... فراماسون ها - شیطان پرستان علائم و عقایدشان و هر چیزی در این مورد  

خب نباید منکر وجود چنین فرقه هایی شد چون هستند اما باور نمی کردم توی ایران هم اینقدر نفوذشان زیاد شده باشد اما بخش احمقانه ماجرا به نظر من ربط دادن بی معنی نمادهای آنها با هر چیز دم دستی است راستش وقتی لینک بالا را خواندم نمی دانستم به این جهل مرکب بخندم یا برایش گریه کنم ...  

نظرات 4 + ارسال نظر
نینا یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:20 ق.ظ http://www.n-shop.mihanblog.com

عشق یعنی هرگز پشیمان نشدن.((اریش سکال))

خوشبخت باشید.

به فروشگاه من سری بزن.منتظرم.

شاذه یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:05 ق.ظ http://moon30.blogsky.com

خدا دخترک فرشته گونت را در پناه خودش حفظ کنه...

واقعا درک این جهل مرکب از قوه ادراک من خارجه!!

رها یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:28 ب.ظ http://raha27.blogsky.com

مطلبی که گذاشته بودی خییلی جلب بود به نطر منم گیر بیخود داده بودن....

پرسپولیسی چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:29 ب.ظ http://haftominrooz.persianblog.ir/

وای خدایا چه فرشته کوچووی نازی ... لذت بخشه دیدن یاد گیری هاش...
امنیت اجتماعی که بیداد می کنه وقتی همه دنبال یه مدل دیگه ای از خلاف می گردن معلومه که وضعیت بایدم این باشه...
اخ گفتی من خیلی وقت پیش این نبوغ رو در پیدا کردن این علامت ها دیدم واقعا که احمقانه است ملت بیکارن واقعا بیکارن... اخه این چه کاریه من نمی فهمم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد