زندگی من و همسرم

من مادر دخترکی فرشته گون هستم

زندگی من و همسرم

من مادر دخترکی فرشته گون هستم

آن مرد...

 این روزها به مهمانی دادن می گذره دنبال گرفتن ADSL هستم و قراره به همین زودی ها کارهاش انجام بشه...مشغول زندگی هستیم البته با شیطونی های دخترکی 9 ماه و نیمه که از دیوار راست هم بالا می ره و بِده و بَده و بغل و بله رو یاد گرفته و می گه و با هر آهنگ ریتمیکی می رقصه...حتی اگه نوحه باشه!!!! کوچولوی ما یاد گرفته توی اتاق خودش بخوابه و هر چند مامانش طاقت نمی یاره شبا تنهاش بذاره ولی کلی پیشرفت کرده روزا که روی پتو می خوابونمش وقتی بیدار می شه رد صداها رو می گیره و خودشو بهمون می رسونه تا دم در میاد و اگه نه صدایی باشه نه تصویری از بابا یا مامانش داد می زنه نانا... یعنی نانا بیدار شده بیاین!!!خب راستش فعلاً تنها امر مهم زندگی همین حضور دخترک شیرین منه که وقتی می گم بیا کنار مامان دراز بکش بدو چهار دست و پا خودشو می رسونه به من و سرم رو از روی گلهای صورتی متکا کنار می زنه تا خودش سرش رو بذاره روشون... 

در زبان فرانسه بسی رشد کرده م ولی خدائیش از انگلیسی سخت تره مثل عربی افعالش با فاعل تغییر می کنه . کلا خوشم اومده ازش  هی همسری رو که اسمش "ر" داره به فرانسه صدا می زنم ... دیگه وقتشه شروع کنم به ترجمه های سبک برای تقویت کسی سایت خوبی در این مورد می شناسه؟

 


این را باید چند روز پیش می گذاشتم اینترنت نداشتم نشد...  

 

بعضی ها ممکنه عاشقانه مرد رو دوست داشته باشند 

ممکنه مرد برای بعضی ها الگوی رفتاری زندگی باشه 

ممکنه بعضی ها نسبت به مرد بی تفاوت باشن 

بعضی ها ممکنه از مرد خوششون نیاد 

بعضی ها هم ممکنه از مرد بدشون بیاد 

.  

من اما فارغ از هر چیزی که در مورد مرد وجود داره همیشه توی دلم کسی رو می تونه با قاطعیت تمام بگه :

"یا ایتها النفس المطمئنه ارجعی الی ربک راضیه مرضیه" 

 ستایش می کنم و به این قطعیتش غبطه می خورم

نظرات 4 + ارسال نظر
شاذه پنج‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:05 ب.ظ http://moon30.blogsky.com

خوشحالم که زندگیتون آرامتره و با حضور دخترک مهربون گرم و گرمتر میشه.

فرانسه زبون قشنگ و سختیه. خیلی دوسش دارم. ولی هیچوقت دنبالش نرفتم.

متوجه ی منظورت درباره ی آیه ی مذکور نشدم. آیا مونث بودن آیه نظرت رو جلب کرده؟ این آیه به دلیل مونث بودن کلمات مونث شده. والا خطاب به حضرت ابی عبدالله علیه السلام هست وقت شهادت ایشون...

ببین این آیه توی وصیت نامه آیت الله خمینی هستش ... کاری به مونث بودن عبارتها ندارم اینکه اصلش مربوط به امام حسین علیه السلام هم باشه رو دقیقاْ اطلاعی ندارم چون شان نزولش رو نمی دونم و آیه هم که خیلی قبل از شهادت امام نازل شده...
چون به عالم آخرت ایمان دارم دلم میخواد به یه جایی برسم که با قطعیت بدونم برای رو به رو شدن با خدا آماده هستم ...
از صمیم قلبم به کسی که تونسته این آیه رو بیاره تو وصیت نامه ش غبطه می خورم

رها پنج‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:04 ب.ظ http://raha27.blogsky.com

اسم دخترک چیه خانمی؟ نازززززززززززی... چه جوری عادتش دادی تو اتاق خودش بخوابه کار خیلی بزرگی کردی....

کار زیاد سختی نیست بچه ها رو می شه به هر چیزی از بچگی عادت داد از وقتی نقل مکان کردیم همیشه توی اتاق خودش می خوابونمش و حالا که تقریبا یه ماه گذشته عادت کرده...

پرسپولیسی شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:42 ب.ظ http://haftominrooz.persianblog.ir/

چقدر کارای یه دختر کوچولو می تونه دوست داشتنی باشه من فقط واسه همین چیزای کوچیک و خوبه که دلم می خواد یه روزی مادر یه فرشته کوچولو باشم...
فرانسه انصافا سخته اما خیلی دوست ندارم یادش بگیرم پشتکارت تحسین برانگیزه...
راستش در مورد این مرد باید بگم که به قول تو فارغ از هر چیزی که در مورد مرد وجود داره من اون کاریزمای عجیب رو اون خواستن و توانستن و اعتماد به نفس رو دوست دارم مهم نیست تو چه راهی مهم اینه که بخواهی و بتونی...

یاسمن شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:12 ب.ظ http://yasaman1387.blogfa.com

خب مهمونی و مهمون بازی خوش بگذره حسابی .
اینترنت پرسرعت هم پیشاپیش مبارکه
زبان فرانسه سخته .راست یمن هم باید برم دنبال زبان اسپانیایی کم کم داره یادم می ره باید برم کامل کنم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد