زندگی من و همسرم

من مادر دخترکی فرشته گون هستم

زندگی من و همسرم

من مادر دخترکی فرشته گون هستم

امروز اول صبح از یه دوست دوران دانشگاهم این ایمیل رو دریافت کردم نوشته از ماندلا ست نمی دونم راست و دروغش پای خودش شاید اینم مثل همون نامه چارلی چاپلین به دخترش جعلی باشه اما به یه بار خوندنش می ارزه درست مثل همون نامه ....


من باور دارم ...
که دعوا و جرّ و بحث دو نفر با هم به معنى این که آن‌ها همدیگر را دوست ندارند نیست.
و دعوا نکردن دو نفر با هم نیز به معنى این که آن‌ها همدیگر را دوست دارند نمى‌باشد.

 

من باور دارم ...
که هر چقدر دوستمان خوب و صمیمى باشد هر از گاهى باعث ناراحتى ما خواهد شد و ما باید بدین خاطر او را ببخشیم.


من باور دارم ...
که دوستى واقعى به رشد خود ادامه خواهد داد حتى در دورترین فاصله‌ها. عشق واقعى نیز همین طور است.


من باور دارم ...
که ما مى‌توانیم در یک لحظه کارى کنیم که براى تمام عمر قلب ما را به درد آورد.


من باور دارم ...
که زمان زیادى طول مى‌کشد تا من همان آدم بشوم که مى‌خواهم.


من باور دارم ...
که همیشه باید کسانى که صمیمانه دوستشان دارم را با کلمات و عبارات زیبا و دوستانه ترک گویم زیرا ممکن است آخرین بارى باشد که آن‌ها را مى‌بینم.


من باور دارم ...
که ما مسئول کارهایى هستیم که انجام مى‌دهیم، صرفنظر از این که چه احساسى داشته باشیم.


من باور دارم ...
که اگر من نگرش و طرز فکرم را کنترل نکنم،او مرا تحت کنترل خود درخواهد آورد.


من باور دارم ...
که قهرمان کسى است که کارى که باید انجام گیرد را در زمانى که باید انجام گیرد، انجام مى‌دهد، صرفنظر از پیامدهاى آن.


من باور دارم ...
که گاهى کسانى که انتظار داریم در مواقع پریشانى و درماندگى به ما ضربه بزنند، به کمک ما مى‌آیند و ما را نجات مى‌دهند.


من باور دارم ...
که گاهى هنگامى که عصبانى هستم حق دارم که عصبانى باشم امّا این به من این حق را نمى‌دهد که ظالم و بیرحم باشم.


من باور دارم ...
که بلوغ بیشتر به انواع تجربیاتى که داشته‌ایم و آنچه از آن‌ها آموخته‌ایم بستگى دارد تا به این که چند بار جشن تولد گرفته‌ایم.


من باور دارم ...
که همیشه کافى نیست که توسط دیگران بخشیده شویم، گاهى باید یاد بگیریم که خودمان هم خودمان را ببخشیم.


من باور دارم ...
که صرفنظر از این که چقدر دلمان شکسته باشد دنیا به خاطر غم و غصه ما از حرکت باز نخواهد ایستاد.


من باور دارم ...
که زمینه‌ها و شرایط خانوادگى و اجتماعى برآنچه که هستم تاثیرگذار بوده‌اند امّا من خودم مسئول آنچه که خواهم شد هستم.


من باور دارم ...
که نباید خیلى براى کشف یک راز کند و کاو کنم، زیرا ممکن است براى همیشه زندگى مرا تغییر دهد.


من باور دارم ...
که دو نفر ممکن است دقیقاً به یک چیز نگاه کنند و دو چیز کاملاً متفاوت را ببینند.


من باور دارم ...
که زندگى ما ممکن است ظرف تنها چند ساعت توسط کسانى که حتى آن‌ها را نمى‌شناسیم تغییر یابد.


من باور دارم ...
که گواهى‌نامه‌ها و تقدیرنامه‌هایى که بر روى دیوار نصب شده‌اند براى ما احترام و منزلت به ارمغان نخواهند آورد.
  من باور دارم ...
«شادترین مردم لزوماً کسى که بهترین چیزها را داردنیست
بلکه کسى است که از چیزهایى که دارد بهترین استفاده را مى‌کند.»


حال دخترک رو به بهبوده...اما مامان که رفته بود سونوگرافی گفته بودن بهش یکی از تخمدان هاش کیست داره...مامان پارسال عمل کرد و مجبور شد ر. ح . م  ش رو دربیاره از اون طرف خاله بزرگم سرطان سینه گرفته دو ساله و امسال انگار وخیم تر شده اوضاعش از فکر اینکه اتفاقی برای مامان بیفته دارم دیوانه میشم...


من باور دارم ...
که کسانى که بیشتر از همه دوستشان دارم خیلى زود از دستم گرفته خواهند شد.

 

نظرات 13 + ارسال نظر
الی سه‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:25 ب.ظ http://elidiary.persianblog.ir/

خدانکنه .
جملات قشنگی بود. من هم گمان نکنم مال ماندلا باشه . فرقی هم نمی کنه .

پرسپولیسی سه‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:28 ب.ظ http://haftominrooz.persianblog.ir/

چقدر چیزایی که نوشتی رو باور دارم به جز یکی دو مورد ایمان دارم که بقیه درستن اما سخت اونجاست که عملی بشن اینها...
از ته دل ارزو می کنم مامانت حالش خوب خوب خوب بمونه...

پرسپولیسی سه‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:02 ب.ظ http://haftominrooz.persianblog.ir/

اجازه هست من لینکتون کنم؟

جاودانگی(مامان آراز) چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:07 ق.ظ

خدا رو شکر بابت بهبود سفیدبرفی

پونه چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:41 ب.ظ http://www.rozhin-maman.persianblog.ir/

من باور دارم خیلی بد شانسم ولی توداشتن دوستای خوب مستثنام

ندا چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:42 ب.ظ

قبلی خصوصی بودا:)

پرسپولیسی چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:00 ب.ظ http://haftominrooz.persianblog.ir/

کلی ذوق کردم که نوشته هامو خونده بودید و از اون بیشتر وقتی ذوق کردم که گفتید پرسپولیسی بودید و خاطراتی که نوشته بودید رو با همه وجود ح س می کنم چون بوده شبای اشکبار و امتحانای خراب شده به خاطر همین محبوب ترین تیم دنیا
راستش دیروز که وبتون رو می خوندم با خودم می گفتم اگه اس. اسی باشین چی... خداروشکر
بابت نصیحت های خواهرانه ات ممنون...
من اگه از وبلاگ و پست های کسی خوشم بیاد اونارو می خونم برام دوست داشتنیه مخصوصا ارشیو ها و تغییرات ادم توی زمان
راستش جدیدا مد شده هر کسی دو خط از وبلاگ رو نخونده نظر میذاره که "وبلاگ قشنگی داری به من سر بزن اگه با تبادل لینک موافقی بهم بگو" خدا میدونه جقدر از این جملات بدم میاد من ادما رو دلی لینک می کنم و بهشون سر میزنم و اصلا توقع ندارم که بیان و پست های منو به زور بخونن و ...
بازم بابت اینکه با این دقت پست هامو خوندی و نظرات خیلی دوست داشتنی ات ممنون
منم خیلی وقته چنین مهمونی نداشته ام مخصوصا کسی که به اسم وبم توجه کنه
با اجازه لینکتونم کردم

تابا چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:30 ب.ظ http://tabakhanomi.blogsky.com/

سلام
آموزنده بود
در مورد مادرتون نگران نباش کیست چیز زیاد مهمی نیست گاهی با دارو هم رفع می شه
حالش حتمن زود خوب می شه
بوس

شاذه چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:59 ب.ظ http://moon30.blogsky.com

چه جملات قشنگی! مهم نیست نویسنده ماندلا باشه یا هرکسی. مهم نفس نوشته هاست که زیباست.
عزیزم به خدا توکل کن و امیدوار باش. این باور آخر رو در خودت تقویت نکن. هرگز. که آسمان آنچه را که می ترسی و یا باور می کنی باور خواهد کرد... امیدوار باش. رحمت حق بی انتهاست.

یاسمن پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:41 ب.ظ http://yasaman1387.blogfa.com/

نامه قشنگی بود حتی اگر نویسنده اش یه آدم معروف نباشه .مهم چیزهایی که گفته .
امیدوارم خدا همه بیماران را شفا دهد .

رها جمعه 17 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:45 ب.ظ http://raha27.blogsky.com

ای وای جمله ی آخرت خییییلی انرژی منفی داشت نزن این حرفو ایشالا که همه ی عزیزانت کنارت باشن.
متن قشنگی بود. خوشحالم واسه بهبودبه سفید برفی! ولی جمله ی آخری که نوشتی و اصلا دوست ندارم...

جوهر شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:10 ب.ظ http://myprinter.blogsky.com

سلام مامان جون!
انشاءالله مامان وخاله بزرگتون زودتر خوب بشوند...

تارار(تاراسبز) شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:29 ق.ظ http://tara-sabz.blogsky.com

وب جالبی داری چقدر زیبا مینویسی
اگه دوست داشتی برای تبادل لینک به من وب من سر بزن

منتظر حضور سبزت هستم خانومم

مرسی از لطقت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد