زندگی من و همسرم

من مادر دخترکی فرشته گون هستم

زندگی من و همسرم

من مادر دخترکی فرشته گون هستم

بدون همشهری

این هفته هنوز همشهری جوان نخریدم یعنی به اینجا که زندگی می کنم هنوز نیومده همیشه ۵شنبه ها می اومد...دلم تنگ شده براش همشهری خونم پائین اومده...دارم یه پست خیلی طولانی می نگارم تایپش تموم شد میارم می ذارمش شاید فردا شاید پس فردا..امشب رفتیم خونه همون همکار همسری که اومدن خونه مون و براشون یه تابلوی خوشگل خریدیم مثل اون قبلیه...و خوش گذشت چون خانمش خیلی خانم و باوقاره و اصلا تو خطهای  خاله زنکی نیست و من خیلی لذت می برم از هم صحبتی باهاش.یه دختر بانمک دو ونیم ساله داره که* ز* رو *س* می گه و کلی زبون می ریزه

نظرات 5 + ارسال نظر

سلام ~~~~~~~~$$$$
~~~~~~~~~~..$$**$$
~~~~~~~~~...$$$**$$
..دوست خوبم.. $$$~~~'$$
~~~~~~~~$$$"~~~~$$
~~~~~~~~$$$~~~~.$$
من آپمممم ~~$$~~~~..$$
~~~~~~~~$$~~~~.$$$
یه ~~~~~~ $$~~~$$$$
~~~~~~~~~$$$$$$$$
~~سری~~~~$$$$$$$
~~~~~~~.$$$$$$*
~میزنی~$$$$$$$"
~~~~.$$$$$$$....
~~~$$$$$$"`$
~~$$$$$*~~~$$
~$$$$$~~~~~$$.$..
$$$$$~~~~$$$$$$$$$$.
$$$$~~~.$$$$$$$$$$$$$
$$$~~~~$$$*~'$~~$*$$$$
$$$~~~'$$"~~~$$~~~$$$$
3$$~~~~$$~~~~$$~~~~$$$
~$$$~~~$$$~~~'$~~~~$$$
~'*$$~~~~$$$~~$$~~:$$
~~~$$$$~~~~~~~$$~$$"
~~~~~$$*$$$$$$$$$"
~~~~~~~~~~````~$$
منتظرحضورسبزت هستم.'$
~~~~~~~~..~~~~~~$$
~..گلم..~$$$$$$~~~~$$
~~~~~$$$$$$$$~~~$$
~~~~~$$$$$$$$~~~$$
~~~~~~$$$$$"~~.$$
~~~~~~~"*$$$$$

ماهان سپهری سه‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 01:54 ق.ظ http://www.kelisabar.blogfa.com

سلام
ممنونم که به کلبه سر و بی رونقم تشریف آوردید
از وبلاگ هایی که پز های احساسی و روشنفکری نداشته باشند خوشم میاد
وبلاگ شما برای زندگی کردنه نه پز دادن
امیدوارم موفق باشین و هیچ وقت از نت دور نیفتین

آیلا سه‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 02:36 ب.ظ http://moon30.blogsky.com

خوشحالم که از قصه ام خوشت اومده. این قصه گمونم سی و دومین داستانم باشه. اگه دوس داری ایمیل بده برات از قبلیا می فرستم.

خوشحالم که توی غربت دوستای خوبی پیدا کردین.

ایران(زیتون سبز) سه‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 04:37 ب.ظ http://zeitoon.blogsky.com/

سلام خانم بزرگ
چقدر مصاحبت با خانم هائی که خاله زنک نیستند لذت بخشه واقعا
(:

محمد سه‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 06:26 ب.ظ http://www.shabane.ir

سلام...به ما هم سر بزن...من هم همشهری جوان می خونم....یکی از قشنگ ترین مجله هایی که وجود داره....راستی الان تبریک می گم ...برای بچه...امیدوارم خوشگل و با نمک و با هوش باشه.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد